loading...

تبلیغ پارسی

تبلیغ پارسی

نقش والدین در تصمیم گیری ازدواج فرزندان ؟

Modir بازدید : 258 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 13:08 نظرات (0)

نقش والدین در تصمیم گیری ازدواج فرزندان ؟

  • نقش والدین در تصمیم گیری ازدواج فرزندان ؟

    نقش والدین در تصمیم گیری ازدواج فرزندان ؟

    نقش والدین در تصمیم گیری ازدواج فرزندان ؟

    در زندگی هر کدام از ما، والدین مان نقش مهمی دارند اما گاهی دخالت های نابجای آنها می تواند آسیب های فراوانی داشته باشد به خصوص در مرحله انتخاب همسر، وقتی مخالفت های آنها آنقدر زیاد باشد که امکان تصمیم گیری را از ما بگیرد. اما در این مواقع چه باید کرد؟معمولا چه قبل از ازدواج، چه بعد از ازدواج حضور والدین و همیاری و کمک شان می تواند مفید و موثر باشد و ما این امر را کتمان نمی کنیم و چه بسا در ابتدای زندگی زناشویی کمک های  مالی آنها، راهنمایی هایشان و همچنین دلگرمی  آنها کمک فراوانی به زوج ها کرده و مسیری را برای آنها مهیا می کند تا آجرهای زندگی آنها تا به آخر درست و صاف روی هم چیده  شود و بالا رود. اما والدین همان قدر که می توانند تاثیرگذاری مثبت داشته  باشند، می توانند تاثیرگذاری منفی هم داشته باشند که تشخیص تفاوت بین این دو حالت کار چندان ساده ای نیست. در اینجا ضمن بررسی این اختلاف نظرها، درباره سبک های ازدواج هم بحث می کنیم و اینکه هرکدام چه معایب و مزایایی دارد.

    همه انسان ها احساس تعلق به گروه و به خصوص خانواده را دوست دارند، حالا کسانی که از خانواده هایشان به طور کلی جدا می شوند و بدون رضایت آنها زندگی مشترک تشکیل می دهند، ممکن است در سال های اول چندان به مشکل برنخورند، اما بعد از چند سال همین احساس بدون خانواده بودن غم هایی را برایشان به ارمغان می آورد که می تواند در زندگی تاثیرات بدی را به جا بگذارد.

     

    انتخاب نهایی با چه کسی است؟

    پدرها و مادرها وقتی قبل از ازدواج می گویند: «تو باید با شخص موردنظر من ازدواج کنی» یا «تو نباید با فرد موردنظرت به فلان دلایل ازدواج کنی و من او را دوست ندارم» و… اینهاباعث به وجود آمدن کدورت می شود و خواه ناخواه از فرزندشان فاصله می گیرند. شاید اینجا این سؤال پیش بیاید که پدرها و مادرها تا کجا می توانند برای ازدواج فرزندشان نظر بدهند؟ والدین نباید به گونه ای رفتار کنند که فرزندشان احساس کند از خودش هیچ اراده ای ندارد. باید به جرات گفت در این موضوع نظر نهایی را باید خود فرزند بدهد چون یک عمر زندگی را با یک مسئولیت بزرگ پیش رو دارد وکسی تا آخر این مسئولیت را به دوش می کشد که خودش از اول انتخاب کرده  باشد. در واقع بهترین حالت این است که والدین نظر موافق یا مخالف خودشان اعلام را کنند ولی در نهایت تصمیم گیری را به عهده خود فرزند بگذارند. پدر و مادر باید به جای دخالت کردن در کار فرزندشان این فضا را به او بدهند تا خودش فکر کند و تنها به اعلام نظر قناعت کنند.

     

    همیشه حق با پدر و مادرها نیست

    امروز فضای سنتی ازدواج تا حد زیادی تغییر کرده  و بچه ها ترجیح می دهند خودشان انتخابگر باشند و تصمیم بگیرند و انصافا باید گفت گاهی ملاک های واقعی تری هم برای ازدواج دارند. مثلا من بین مراجعانم جوان هایی را داشتم که وقتی درباره دلایل مخالفت های والدین و نظرات خودشان صحبت می کردند، می دیدم دلایل بچه ها خیلی منطقی تر است. البته در کشور ما نمی توان بدون خانواده  زندگی کرد. اگر خانواده ها برای ازدواج موافق نباشند بچه ها هم امروز به مشکل برمی خورند و هم فردا. آنها چند سال بعد از ازدواج مشکلاتی هم در رابطه شان و هم احساسات بدی را درون خودشان تجربه می کنند. وقتی جوانی با خانواده اش قهر باشد عملا با خودش و همه آدم  های اطراف به طور ناخودآگاه دچار تنش هایی می شود، اضطراب ها و احساس گناه را تجربه می کند و همه اینها می تواند روی زندگی شخصی و زناشویی تاثیر منفی بگذارد.

     

    ازدواج پنهانی چه عواقبی دارد

    متاسفانه برخی مواقع هیجان ها و آن کودک درون بر رفتارهای ما مسلط می شود و ما را به سوی تصمیم گیری هایی می برد که شاید در شرایط عقلانی به آنها تن ندهیم، تنها چیزی که فکر می کنیم این است که من او را دوست دارم پس باید با او ازدواج کنم و تحت تاثیر همین هیجانات و احساسات اقدام هم می کنیم و بدون اطلاع پدر و مادر تن به ازدواج می  دهیم، در چنین موقعیتی اول از همه باید در نظر بگیریم تمام مسئولیت این انتخاب بر عهده خودمان است و نباید انتظار داشته  باشید والدین به همین راحتی ها شما را ببخشند. اگر خودتان را هم جای آنها بگذارید می بینید، حق دارند. زمان می برد تا وضعیت به حالت عادی برگردد، حتی ممکن است تا مدت ها واکنش های منفی بسیاری چون متلک، حرف های نامناسب و… از خود بروز  دهند. اما بچه ها باید عذرخواهی کرده و سعی کنند آرامش را به همراه هم به فضا بازگردانند تا نشان دهند که انتخاب درست بوده  است. در چنین شرایطی شاید پدر و مادر ببخشند و آن اعتماد گذشته بازگردد و شاید هم شرایط هیچ وقت عادی نشود.

     

    هرچند دل کندن سخت است ولی پیشنهاد ما این است که بدون رضایت والدین تن به ازدواج ندهید، مگر اینکه پدر و مادر یا آگاهی مناسب یا سلامت روانی چندانی نداشته باشند. مثلا پدری را می شناختم که دچار بیماری پارانوئید بود و با همه رفتار های اطرافیان دچار سوءظن می شد، مسلما مخالفت چنین پدری با ازدواج جای اما و اگر بسیاری دارد. در چنین جاهایی شاید ازدواج بدون رضایت خانواده چندان بد نباشد چرا که همان محیط ناسالم خانواده می تواند آسیب زا باشد، چون پدر و مادرهایی که به لحاظ روانی چندان سالم نیستند برای اعضای خانواده و فرزندانشان نیز تصمیمات ناسالمی می گیرند. البته ناگفته نماند که بهتر است در چنین مواردی حداقل با یک مشاور مشورت کنید تا مطمئن شوید تصمیم درستی گرفته اید.

     

    با مخالفت شدید والدین چه کنیم؟

    اگر پدر و مادر به هیچ عنوان با ازدواج موافقت نمی کنند، جنگیدن با آنها اصلا توصیه نمی شود، فرزندان باید آنقدر درایت داشته  باشند تا بتوانند با دوستی و جلب اعتماد با پدر و مادر کنار بیایند، کمک یک مشاور هم می تواند در چنین مواقعی بسیار کمک کننده باشد، چرا که می توان با تشکیل جلسات و گفت وگوهای گروهی به همراه مشاور، فضا را کمی بازتر کرد تا والدین تا حدی نرم شوند. بهترین راه در اینجا صبور بودن است حتی تا چند سال، شاید کمی مشکلات سبک تر شوند، اگر هم مشکلات حل نشوند اما این اطمینان خاطر وجود خواهد داشت که به اندازه کافی سعی خود را کرده اید و هیچگاه احساس گناه نخواهید کرد.

     

    کدام بهتر است؟

    من نه کاملا ازدواج به سبک سنتی را توصیه می کنم نه غیر سنتی را بلکه می گویم باید چیزهای خوبی را که در ازدواج سنتی وجود دارد با خوبی های ازدواج غیر سنتی ترکیب کرد تا بهترین تصمیم گرفته شود. باید بدانید هنر ما در تلفیق است نه در حذف یکی به نفع دیگری.

     

    ازدواج  های سنتی روز به روز کمتر می شود

    آمار ازدواج های سنتی روز به روز کمتر می شود به خصوص در شهرهای بزرگ و در میان افراد تحصیلکرده، از جهت دیگر فاصله نگرش بین پدر و مادرها و بچه ها روزبه روز بیشتر می شود چرا که والدین خودشان را به روز نمی کنند و در نتیجه تفاوت سلیقه ها بیشتر می شود و همین می تواند تنش ها را بیشتر کند. گاهی والدین فراموش می کنند که دیگر گذشت آن دورانی که در مهمانی های زنانه یا حمام ها برای پسرانشان همسر انتخاب می کردند، حالا بچه ها می خواهند خودشان انتخاب کنند. از طرف دیگر گاهی ملاک های پدر و مادر خیلی متفاوت از بچه هاست چون عموما از نظر آنها ظاهر، میزان تمکن مالی، اصالت خانواده و… مهم است در حالی که فرزندان این طور فکر نمی کنند. 

     

     

     

     

بیوگرافی و پوشش زیبای مهتاب کرامتی در خارج از کشور

Modir بازدید : 296 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 12:10 نظرات (0)

بیوگرافی و پوشش زیبای مهتاب کرامتی در خارج از کشور

  • بیوگرافی و پوشش زیبای مهتاب کرامتی در خارج از کشور

    بیوگرافی و پوشش زیبای مهتاب کرامتی در خارج از کشور

    عکس مهتاب کرامتی در خارج از کشور

    مهتاب کرامتی چند وقتی است که صفحه اجتماعی اش در اینستاگرام را, فعال کرده و 2 عکس از خودش در اختتامیه جشنواره شانگهای منتشر کرده است.

    ***

    اختتاميه جشنواره شانگهاى در كنار دوستان عزيز آقاى قطبى كارگردان فيلم ‘جامه دران’ و ارش استيلاف بازيگر ايرانى چينى

    مهتاب کرامتی در کنار عوامل فیلم جامه دران

    بیوگرافی و پوشش زیبای مهتاب کرامتی در خارج از کشور

    مهتاب کرامتی در اختتامیه جشنواره شانگهای

    بیوگرافی و پوشش زیبای مهتاب کرامتی در خارج از کشور

    بیوگرافی مهتاب کرامتی :

    مهتاب کرامتی متولد ۲۵ مهر ۱۳۴۹ در تهران می باشد. او در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن مکمل را برای بازی در فیلم (بیست) به‌ دست‌ آورد.

    مهتاب کرامتی شیخ الاسلامی تحصیلاتش را در رشته میکروبیولوژی با مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رساند. دوره بازیگری را در کلاس های آزاد بازیگری می‌گذراند و همان جا برای ایفای نقش هلن در فیلم – مجموعه (مردان آنجلس) انتخاب می‌شود. کرامتی با همین مجموعه شناخته می‌شود ولی نمی‌تواند از این موقیعت استفاده مناسبی کند. سال ۱۳۷۷ در (مردی از جنس بلور) به کارگردانی سعید سهیلی ایفای نقش می‌کند که نمی‌تواند درخششی برایش محسوب شود.

رابطه فوتبالیست ملی پوش با یک دختر تکذیب شد

Modir بازدید : 210 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 11:17 نظرات (0)

رابطه فوتبالیست ملی پوش با یک دختر تکذیب شد

  • رابطه فوتبالیست ملی پوش با یک دختر تکذیب شد

    رابطه فوتبالیست ملی پوش با یک دختر تکذیب شد

    رابطه فوتبالیست ملی پوش با یک دختر تکذیب شد

    فوتبالیست ملی پوش که بخاطر رابطه داشتن با یک دختر حتی از تیمش اخراج شده بود ، حکم دادگاه وی را بی گناه قلمداد کرد.جزییات بیشتر را در ادامه خواهید خواند.آدام جانسون (Adam Johnson) که متهم به داشتن رابطه جنسی با دختر 15 ساله شده بود در اولین دادگاه محکوم نشد. آدام جانسون به خاطر داشتن رابطه با دختر 15 ساله در تاریخ 2 مارچ 2015 دستگیر شد.

    بعد از 2 هفته مدارکی ارائه شد که نشان داد ملی پوش انگلیسی مقصر نیست. او اما به تازگی به خاطر داشتن رابطه با دختربچه ای دیگر بازداشت شد و کار به جایی رسید که از تیمش هم اخراج شد. اما قاضی ‘جاناتان رز’ در دادگاه رسیدگی به پرونده او اعلام کرده که با اکثریت آرا هیئت ژوری رای به بی گناهی او داده اند.

نکات مهم در جراحی زیبایی سینه

Modir بازدید : 645 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 5:33 نظرات (0)

نکات مهم در جراحی زیبایی سینه

  • نکات مهم در جراحی زیبایی سینه

    ما در اینجا انجام پروتز سینه را تنها به هدف زیبایی مورد بررسی قرار می دهیم. در اینجا مطالب مورد بحث ما انواع پروتزهای موجود، روند انجام پروتز و عوارض احتمالی ناشی از پروتز می باشد.

     

    خانم ها می توانند با انجام پروتز سینه، سینه های خود را بزرگتر و خوش فرم تر کنند. پروتز سینه ممکن است با هدف ترمیم مثلا پس از ماستکتومی سرطان سینه و یا با هدف زیبایی انجام شود

     

    پروتزها (ایمپلنت) آب نمکی و سیلیکونی سینه

     

    در کل دو نوع پروتز آب نمکی و سیلیکونی برای سینه وجود دارد.

     

    پروتزهای آب نمکی دارای پوشش سیلیکونی و محتوای آب نمک می باشند. پروتزهای سیلیکونی دارای پوشش سیلیکونی و محتوای ژل پلاستیکی (سیلیکون) می باشند.

     

    اگرچه اکثر زنان معتقدند که پروتزهای سیلیکونی به آب نمکی شباهت بیشتری به سینه واقعی دارد ولی این نکته را نباید فراموش کرد که در صورت نشت، پروتزهای سیلیکونی پر خطرتر می باشند.

     

    در سال 1992 سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) فروش پروتزهای سیلیکونی را به دلیل نگرانی های ایمنی و سلامت متوقف نمود. در سال 2006 و پس از انجام مطالعات بیشتر در این زمینه FDA فروش برخی از ایمپلنت های سیلیکونی را آزاد کرد.

     

    هزینه ها

     

    هزینه پروتز سینه بسته به شهر و منطقه، دکتر و نوع پروتز مورد استفاده متفاوت می باشد.

     

    معمولا این عمل جراحی در ایران بین 7 تا 20 میلیون هزینه دارد. با توجه به اینکه پروتز سینه یک عمل زیبایی می باشد سلامت و تقویت سینه را تضمین نمی کند.

     

    جراحی پروتز سینه چگونه انجام می شود؟

     

    با توجه به اینکه سینه خانم ها تا اواخر دوره نوجوانی یعنی حدود 20 سالگی به رشد خود ادامه می دهد بنابراین سازمان FDA امریکا قانونی مقرر کرده که براساس آن زنان برای انجام پروتز سینه با ایمپلنت های آب نمکی باید حداقل 18 سال و همچنین برای انجام پروتز با ایمپلنت های سیلیکونی باید حداقل 22 سال سن داشته باشند.

     

    به گزارش پارس ناز : در انتخاب دکتر جراح خود دقت لازم را به خرج دهید و فردی با تجربه بالا را انتخاب کنید. با انتخاب دکتری با تجربه که حداقل 5 سال سابقه آموزش جراحی و 2 سال سابقه انجام جراحی پروتز سینه را دارد، شما می توانید احتمال داشتن عوارض بعد از عمل جراحی را کاهش دهید.

     

    قبل از انجام عمل پروتز سینه شما برای انجام معاینه پزشکی با دکتر خود ملاقات خواهید کرد. شما می توانید در مورد چیزی که می خواهید با دکتر صحبت کنید و توصیه هایی را نیز از وی دریافت نمایید. پزشک تان ممکن است از شما بخواهد که چند روز یا چند هفته قبل از عمل مصرف برخی از داروها را قطع نمایید.

     

    شما می توانید عمل پروتز سینه را به صورت سرپایی انجام دهید و یا اینکه 1 شب در بیمارستان بستری شوید.

     

    این عمل ممکن است بین 1-2 ساعت طول بکشد. به احتمال زیاد برای این عمل از بیهوشی عمومی استفاده می شود و بنابراین عمل در حالت بیهوشی و بدون درد انجام خواهد شد.

     

    بسته به نوع فیزیک شما، نوع ایمپلنت و میزان بزرگ کردن سینه، جراح ناحیه متفاوتی را برای برش انتخاب می کند. این برش ممکن است در زیر سینه، زیر بازو، اطراف نوک سینه شما باشد.

     

    جراح یک پاکت در رو یا زیر  عضله قفسه سینه شما ایجاد می کند و ایمپلنت یا پروتز را درون آن قرار می دهد. پس از قرارگیری ایمپلنت در جای مناسب جراح ناحیه برش داده شده را بخیه می کند.

     

    بهبودی پس از عمل جراحی پروتز سینه

     

    سینه شما پس از عمل جراحی با گاز پوشانده شده است. ممکن است لوله های تخلیه ای به سینه شما متصل باشد که پس از چند روز برداشته می شود. همچنین ممکن است شما برای التیام زخمتان نیاز به سینه بندهای جراحی داشته باشید.

     

    شما پس از عمل پروتز سینه به چند روز استراحت نیاز خواهید داشت.  به عنوان مثال تا 6 هفته  پس از عمل جراحی باید از بلند کردن اجسام سنگین پرهیز نمایید.

     

    بیشتر مسکن ها مثل استامینوفن به کاهش درد و ناراحتی شما کمک خواهد کرد. همچنین ممکن است دکتر مسکن هایی را برای شما تجویز کند.

     

    احتمالا ناحیه ای که تحت عمل جراحی قرار گرفته است متورم خواهد شد. با گذشت زمان تورم و زخم براحتی محو خواهد شد.

     

    عوارض احتمالی

     

    اگرچه جراحی پروتز سینه یک عمل زیبایی است ولی ممکن است خطراتی را به دنبال داشته باشد.

     

    • درد سینه
    • تغییر میزان حساسیت پستان و نوک پستان
    • سفت شدن نواحی اطراف ایمپلنت
    • ایجاد اسکار (جای زخم)
    • خونریزی
    • عفونت
    • مشکلات ناشی سایز و شکل پروتز (مثل عدم تقارن سینه ها)

    همچنین این احتمال وجود دارد که ایمپلنت پاره شده و نشت کند. اگر پروتز از نوع آب نمکی باشد و نشت کند، نمک براحتی توسط بدن جذب می شود؛ در حالیکه اگر پروتزهای سیلیکونی نشت کند ممکن است محتویات آن در داخل پوشش اش باقی بماند یا از آن خارج شود. هنگامی که پروتز آب نمکی نشت می کند، کوچک می شود و در نتیجه سایز سینه هم کوچک می شود؛ در حالیکه نشت پروتزهای سیلیکونی هیچ نشانه ای به همراه ندارد و تحت عنوان پارگی خاموش شناخته می شوند.

     

    پروتزهای سینه طوری طراحی نشده که برای کل عمر جوابگو باشند و اگر با گذشت زمان شکل یا اندازه سینه تغییر کند و یا عوارضی به دنبال داشته باشد، باید جایگزین شوند.

     

    زنانی که از پروتز سیلیکونی استفاده می کنند با گذشت 3 سال از عمل جراحی نیاز به MRI خواهند داشت و پس از آن نیز هر دو سال یکبار برای چک کردن پارگی خاموش (نشت پروتز) نیاز به MRI خواهند داشت.

     

    اگر پروتزهای شما پاره شود نیازمند حذف یا جاگزینی آنها خواهید بود.

     

    داشتن پروتز سینه ماموگرافی را مشکل می کند ولی می توان از اشعه X استفاده نمود. داشتن پروتز سینه می تواند احتمال ابتلا به سرطان سینه را افزایش دهد.

     

    همچنین داشتن پروتز سینه می تواند شیر دهی را سخت تر کند.

ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

Modir بازدید : 240 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 4:32 نظرات (0)

ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

  • ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    مدل ساعت مچی

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    مدل ساعت مچی جدید

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    مدل ساعت مچی زنانه

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

    ساعت مچی های زنانه ی شیک و زیبا

فال روز پنجشنبه 6 اسفند 94

Modir بازدید : 532 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 3:44 نظرات (0)

فال روز پنجشنبه 6 اسفند 94

  • فال روز پنجشنبه 6 اسفند 94

    فال روز پنجشنبه 6 اسفند 94

    فال روز پنجشنبه 6 اسفند 94

    فال روز 6 اسفند – 25 فوریه برای امروز شما

    فال روزانه 6 اسفند متولدین فروردین ماه

    مهم نیست که شما چقدر در این روزها درگیر اهداف اجتماعی و یا کاری خود شده اید؛ باید برای مدتی این مسئولیت ها را کنار گذاشته و از کانون توجه دیگران خارج شوید چرا که ماه نو دوازدهمین خانه از “معنویت” شما را فعال می سازد. شما این روزها زیاد به موفقیت های ظاهری علاقمند نیستید. اجازه دهید تا شهود و بینش درونی تان با شما صحبت کند تا توجه تان را به خود جلب کرده و شما را به موفقیت های بیشتری برساند.

    فال روزانه 6 اسفند متولدین اردیبهشت ماه

    توجه و تمرکز شما در روزهای آینده به سوی موضوع دیگری تغییر می یابد چرا که ماه نو وارد یازدهمین خانه از “آینده” شما می شود و شرایط کنونی محل کارتان را تغییر داده و استرس را از شما دور می سازد. این اتفاق به معنی این نیست که سیاست های کاری مهم نیستند؛ بلکه فقط این است که اهداف بلند مدت شما می تواند زندگی تان را به مقصد خاصی متمایل کند. نگران این نباشید که چه کار باید بکنید تا بتوانید به اهداف خود برسید. درعوض؛‌به دنبال راهی باشید که به زندگی تان معنا و مفهوم ببخشد.

    فال روزانه 6 اسفند متولدین خرداد ماه

    امروز ماه نو وارد دهمین خانه از “مسیر شغلی” تان می شود و قادر خواهید بود که در کارهای حرفه ای خود عالی ظاهر شوید. دیگران اکنون شما را تحسین می کنند حتی اگر فكر مي كنيد شخص دیگری می تواند بسرعت زمام رهبری را از دست شما درآورد و خود این مسئولیت را بعهده بگیرد. وقت تان را برای فکر کردن تلف نکنید . فکرهایی از این قبیل که شما بهتر از هر کسی می توانید کار خود را انجام دهید. مقایسه مفید است؛ فقط کافی است استوار ظاهر شوید و تمام امکاناتی را که تا به حال بدست آورده بودید در این راه استفاده کنید.

    فال روزانه 6 اسفند متولدین تیر ماه

    درست است که اخیرا درگیر یک دشمنی سخت و سهمگین شده اید اما شما یک اسلحه پنهان دارید؛ می دانید آن چیست؟ آن تمایل شما برای ابراز احساسات تان است و اینکه به دیگران بگویید چه می خواهید. ممکن است دیگران از جسارت و شجاعت خاص شما سرگرم شوند همچنانکه شما با زیرکی بر شرایطی غلبه می کنید که در گذشته به نظر می رسید خارج از کنترل شما باشد. ماه نو در نهمین خانه از “ایده های بزرگ” شما قرار دارد اما درباره کارهایی که می خواهید انجام دهید فقط صحبت نکنید؛ آن را عملی کنید!

    فال روزانه 6 اسفند متولدین مرداد ماه

    ماه نو امروز در هشتمین خانه از “روابط صمیمی” شما قرار گرفته است. شما دیگر نمی توانید در رابطه ای که همسرتان دیگر نمی تواند خودش را با شما تطابق دهد راضی باشید. وقتی که دیگر این رابطه برایتان مفهومی ندارد دیگر تصور و خیال ثمری نخواهد داشت. برای شما اکنون این قاعده مطرح است؛‌”همه یا هیچ”! می توانید با فهمیدن اینکه اجرای یک تعهد به‌ آن معنی که برای شماست برای دیگری آن طور نیست خودتان را دلگرم کنید؛‌اگر این گونه فکر کنید می توانید از افسردگی و ناامیدی اجتناب کنید.

    فال روزانه 6 اسفند متولدین شهریور ماه

    کارهای شما امروز تمام نمی شوند ؛ در واقع در دنیا بیش از آنکه انسان بتواند کار برای انجام دادن وجود دارد. اما شما امروز مایل نیستید تا با یک پروژه بسیار بزرگ سر و کار داشته باشید.به هر حال تقسیم وظایف به معنی تقسیم پاداش و نظرات است. ماه نو در هفتمین خانه از “روابط” تان شما را تشویق می کند تا کمی بیشتر در رابطه با دیگران مسئولیت پذیر باشید. یک موافقت مالی دوجانبه می تواند احتمال موفقیت شما را افزایش بخشد.

    فال روزانه 6 اسفند متولدین مهر ماه

    ممکن است در اوایل امروز بسیار خلاقانه عمل کنید و همچنانکه از انرژی تان کاسته می شود احساس ناامیدی کنید. اکنون که ماه نو وارد ششمین خانه از ” کارهای روزمره ” شما می شود وقت آن است که سرعت خود را در زندگی تغییر دهید. در این موقع است که باید بیشتر از قبل عملگرا باشید. فقط این کافی نیست که بتوانید در کاری ابتکار و نوآوری داشته باشید. بلکه باید کارتان مفید هم باشد. با این شتابی که امروز شما برای پرباربودن دارید سعی نکنید فقط کارتان را انجام دهید تا به اتمام برسد بلکه ارزش آن را هم درک کنید.

    فال روزانه 6 اسفند متولدین آبان ماه

    امروز تمایلات شما بوسیله ورود ماه به پنجمین خانه از “عشق” شما برانگیخته شده است. اما این اتفاق فقط در رابطه با عشق نمی افتد؛ بلکه شما راه های زیادی پیدا می کنید تا از اسرار دل تان سخن بگویید. به خودتان قول دهید که هرچه در دل دارید را بدون ترس از قضاوت دیگران و یا پاداش بگویید. این کار را فقط برای لذت خود انجام دهید و نه به هیچ دلیل دیگری!

    فال روزانه 6 اسفند متولدین آذر ماه

    ماه نو در چهارمین خانه از “اساس و بنیاد” شما قرار گرفته است اما با این حال برای تان زیاد راحت نیست که دوباره به تاریخ شخصی خود بپیوندید. شما ترجیح می دهید که در آینده به سهم خود برسید با این حال ممکن است شرایط بیشتر از آنکه شما می خواهید شما را معطل کند. بوسیله بیان کردن به دیگران درباره اینکه چه چیزی شما را هیجان زده می کند می توانید از تمایل به افکار تیره و منفی جلوگیری کنید. تمركز داشتن مستلزم این است که واقعا اشتیاق داشته باشید تا موانع را از راه خود پس بزنید و هر موقع لازم شد عقب نشینی کنید.

    فال روزانه 6 اسفند متولدین دی ماه

    شما امروز می توانید دقیقا همان حمایت و توجهی را که لازم داشتید از یکی از دوستان نزدیک خود و یا یکی از آشنایانتان دریافت کنید. چرا که ماه نو وارد سومین خانه از “ارتباطات” شما می شود و شما را تحریک می کند تا راهی برگزینید که از دیگران چیزهایی یاد بگیرید. همان مردمی که قبلا سر راه شما مانع ایجاد می کردند امروز تبدیل به یک معلم دلسوز می شوند. اما شما باید از آنها یکسان یاد بگیرید بدون اینکه آنها را برای خود یک مرشد و یا یک تکیه گاه کنید.

    فال روزانه 6 اسفند متولدین بهمن ماه

    ممكن است امروز موعد پرداخت حقوق تان رسیده باشد و شما به دنبال آن باشید؛ یا اینکه موقع شارژ ماهیانه خدمات تان رسیده باشد. احتمالا شما مقداری پول پس انداز کرده اید اما شرایط اخیر اقتضا می کند که در راه رسیدن به آن چیزهایی که می خواهید صبور باشید . ماه نو احساسی در دومین خانه از “پول” شما قرار گرفته پس به غریزه تان اعتماد کنید و فرصتی که برای تان پیش می آید تا درآمدتان را افزایش دهید از دست ندهید

    فال روزانه 6 اسفند متولدین اسفند ماه

    امروز در رابطه با ماه نو برج ماهی( اسفند) چیز مشکوکی به نظر می رسد و آن این است که نام شما همه جا به چشم می خورد. تکروی از ایده های بزرگ شما نیست پس به جای اینکه به روش خودتان ریسک کنید بهتر است که بر طبق اصول پیش بروید. با این وجود شما اکنون باز هم احساس می کنید از دیگران کناره می گیرید و این باعث می شود اوقات سختی را تجربه کنید. به جای اینکه صبر کنید تا ببینید عکس العمل دیگران چیست فقط کافی است آنچه را که احساس می کنید بیان کنید حتی اگر بعد از این کار در می روید تا زمانی را با خود تنها باشید!

اس ام اس جدید بی وفایی و جدایی

Modir بازدید : 520 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 0:56 نظرات (0)

اس ام اس جدید بی وفایی و جدایی

  • اس ام اس جدید بی وفایی و جدایی

    اس ام اس جدید بی وفایی و جدایی

    اس ام اس جدید بی وفایی و جدایی

    روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم تنهایی را دوست دارم جون بی وفا نیست
    اما حالا مینویسم از تنهایی بیزارم جون تنهایی یادآور لحظات بی تو بودنم است عزیز

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    بی وفا بودم شکایت میکرد
    باوفا شدم خیانت میکرد
    مهربان شدم رهایم کرد

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    اگر یار مرا دیدی به خلوت
    بگو ای بی وفا ای بی مروت
    غمم دادی و غم خوارم نکردی
    سر و کارت به فردای قیامت

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    به هرکس دل سپردم بی وفا شد
    چون پابندش شدم از من جدا شد
    نمیدانم از اول بی وفا بود
    یا که من نازش را کشیدم بی وفا شد

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    برای رسیدن به تو آنقدر دویدم که
    دیگر برای همراه شدن با تو
    نفسی برایم باقی نماند
    و من از تو جا ماندم
    آخه بی وفایی
    یه ذره برام صبر میکردی تا نفسم چاق شود

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    میروم اما بدان یک سنگ هم خواهد شکست
    آنچنان که تارو پودقلب من از هم گسست
    می روم با زخم هایی مانده از یک سال سرد
    آن همه برفی که آمد آشیانم را شکست
    می روم اما نگویی بی وفا بود ونماند
    از هجوم سایه ها دیگر نگاهم خسته است

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    وفا یعنی این که:
    بعد از رفتنت نازنینم
    حتی نگذاشتم کسی بفهمد مرا دور زدی
    بی وفا

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    دلم را مبتلایت کرده بودم
    خودم را خاک پایت کرده بودم
    ندانستم بی وفا هستی وگرنه
    همان اول رهایت کرده بودم

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    ای بی وفا رسم وفا رسم وفا از غم نیاموزی چرا
    غم با همه بیگانگی هر شب به ما سر می زند

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    یه روزی روزگاری دلمو دادم به یاری امیرافبی
    رفتو منو تنها گذاشت انگار تو سینه اش دل نداشت
    یا شایدم یکی رو داشت نه بخدا دوستم نداشت
    دیدم اونو با اون یکی شونه به شونه دست به دست
    میگفتن و می خندیدن صحبت میکردن یه نفس
    تا دید منو از روبرو اون بی وفا چشماشو بست

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    هی بی وفا؟
    برگرد
    ببین آیینه، عکس تو را قاب کرد
    مرا نشان نمی دهد

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
    بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
    نوشداروئی و بعد از مرگ سهراب آمدی
    سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    بی وفا
    این روزها نه مجالی برای دلتنگی دارم
    نه حوصله ات را وب سایت امیر اف بی
    ولی با این همه گاه گاهی دلم هوای تو را می کند

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    سنگین کام میگیری مردی…! دراین سرمای خیابان به یاد کدامین بی وفا، خاطراتت را دود میکنی…؟

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    وقتی فهمید میخوامش، خندید و رفت / التماس رو تو چشام دید و رفت / با تمام خوبیهام اون بی وفا / رنگ غم تو چشام پاشیدو رفت

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    دستاشو گرفتم گفت :چقد دستات عوض شده، تو چشام اشک جمع شدو گفتم :بی وفا دستای من عوض نشده تو به دستای یکی دیگه عادت کردی

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    دلا دیدی که جانانم چها کرد؟
    وفا کردم، جفا اون بی وفا کرد

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    لبهایم از راز نگوید…
    گر هم گفت فقط از درد جدایی تو گوید………!
    بی وفا

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    اگه صدامو میشنوی دیگه ازم جدا نشو دنیا بهم وفا نکرد تو دیگه بی وفا نشو

    °.°.°.°.°.°.°.°.°.° اس ام اس بی وفایی °.°.°.°.°.°.°.°.°.°

    راه ها بی وفا نیستند!
    این مسافرانند که گاهی
    فراموش می کنند
    اولین محل عزیمتشان را

    مطالب مرتبط:

    اس ام اس تنهایی و جدایی جدید

    اس ام اس گلایه از جدایی و دلتنگی

     

    اس ام اس های جدایی و تنهایی

     

    اس ام اس احساسی جدایی

اس ام اس جدید شب یلدا

Modir بازدید : 540 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 0:33 نظرات (0)

اس ام اس جدید شب یلدا

  • اس ام اس جدید شب یلدا

    امشب جایی نری میخوام بشمرمت

    جوجو یلدات مبارک

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی
    روی گل شما به سرخی انار

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است
    شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست
    یلدا مبارک

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است
    شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است
    یلدا مبارک

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست
    شب یلدا مبارک!

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر
    شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق
    شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    باور به نور و روشنایی است ،
    که شام تیره ،از دل شب یلدا
    جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد
    یلدایتان مبارک

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها
    یلدایتان رویایی
    روزهایتان پر فروغ
    شبهایتان ستاره باران!
    میان دوستان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلفت عین پشمک!
    برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گل! مبارک!

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    شب شما به شیرینی هندوانه
    خندتون مثل پسته
    و عمرتون به بلندی یلدا
    شب یلدا مبارک

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی
    بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.
    یلدا مبارک

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    من امشب دارم می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم… منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش…
    از طرف پاییز – یلدا مبارک

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    ببین چگونه قناری ز شوق می لرزد
    نترس از شب یلدا بهار آمدنی است

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    همهً شب های غم آبستن روز طرب است
    یوسف روز ز چاه شب یلدا آید

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    بیا ای دل کمی وارونه گردیم
    برای هم بیا دیوونه گردیم
    شب یلدا شده نزدیک ای دوست
    برای هم بیا هندونه گردیم
    شب یلدا مبارک

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    عمرتون ۱۰۰ شب یلدا/دلتون قد یه دریا /توی این شب های سرما/یادتون همیشه با ما
    شب یلدا مبارک

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    توی سرمای این شب طولانی به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند
    زودتر صبح بشه هم هستی ؟

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    یلدا یعنی یادمان باشد که زنگی آنقدر کوتاه است، که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا.
    یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    جیک.جیک.جیک.جیک.جیک
    یه جیک اضافه کن بفرست برای جوجه بعدی

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    چند ساعت بیشتر به آخر پاییز نمونده، جوجه هاتو شمردی!؟

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    روی شما مثل گل هندونه ، خنده هاتون مثل قاچ هندونه ، روزگارتون مثل پوست هندونه ، جیبتونم پر تخم هندونه
    یلداتون مبارک

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    شب یلدا عزیزه هندوونه
    اگر چه ترش و لیزه هندوونه
    بهایش را چو پرسیدم ز یارو
    بگفتا هیس جیزه هندوونه

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    شب یلدا کنار یار بودی
    به او دلبسته و بیمار بودی
    شپش هایش گرفتی از سر شب
    تو ِ نادان مگر بیکار بودی؟

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    قیمت پماد سوختگی شب یلدا(چله)خیلی خیلی بالا میره.
    اگه نگرفتی زود تر بخرش شاید هندوانه ای که گرفتی سفید در بیاد هااا
    اون وقت لازمت میشه!!!

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    ما منتظر صبح شب یلداییم
    دستی به دعا تا فرج فرداییم . . .

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    شب یلدای من آغاز شد….
    نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه…..
    بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست
    بی من یلدایت مبارک

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    آری امشب شب یلدا است…..
    شب فال…..
    شب عشق…..
    شب هندوانه…..
    وشب آزادی وشب رهایی
    چیزی به یادم نمی آید
    جز اینکه
    امشب شب تنهایی من است
    یلدایت مبارک

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    من بلندای شب یلدا را
    تا خود صبح شکیبا بودم
    شب شوریده ی بی فردا را
    با خیال تو به فردا کردم
    چه شبی بود !؟
    عجب زجری بود !؟
    غم آن شب که شب یلدا بود

    ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

    شب یلداست
    دلم در خواب پروانه شدن بود
    ولی افسوس
    دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان
    کنار سفره ای از عشق خالی …
    شبی مایوس و سرگردان دارم امشب

جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

Modir بازدید : 304 شنبه 14 فروردین 1395 : 23:08 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

  • جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    یک عالمه عطر بید، تقدیم تو باد

    تبریک بسی شدید، تقدیم تو باد

    تنها دل و قلوه‎ایست دارایی ما

    این هم، دم صبح عید، تقدیم تو باد . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

    عیدی است برای تو

    نوروز مبارک

    .

    جدیدترین اس ام اس های تبریک عید نوروز ۹۵

    .

    در پرتو الطاف ایزد منان

    نوروز فرخنده بر روزگار خرمتان مبارک

    و بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان

    شکوفه باران باد . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    لبتان پر خنده

    قلبتان از مهر آکنده

    دولتتان پاینده

    و نوروزتان فرخنده باد . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید

    واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد

    دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید

    نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید

    تا برایت پیام شادباشی بنویسم

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    اگه چه ما یادمون میره که عشق تنها دلیل زندگیه …
    ولی باز خدا رو شکر عید نوروز هر سال
    اینو به یادمون میآره …
    پس نوروزت مبارک
    که سال تو پر از عشق کنه …

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    چند روز دیگه بهار میاد و همه چی رو تازه میکنه
    سال و ماه و روز و هوا و طبیعت و ….
    فقط تنها چیزی که کهنه نمیشه
    و همه اون تازگی ها می ارزه دوستیمونه !!!

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    فروردین است و روز فـــرودین
    شادی و طــرب را کنــد تلقیــــن
    ای دو لب تو چو مــی مـــرا ده
    کان باشــد رسم روز فـــرودیــن

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    سال ۹۴ با تمام ادعاهاش رفیق نیمه راه از آب در اومد امیدوارم
    سال ۹۵ مثل اجدادش نارفیق نباشه و با ظهور آقا رفاقت خودش رو ابدی کنه . . .
    به امید ظهور آقا ، سال نو مبارک

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

    برای دوستان من عطا فرما :

    هزار و سیصد امید

    هزار و سیصد و نود بهروزی

    هزار و سیصد و نود و سه لبخند زیبا

    سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    من از فردا نمیام چیست؟

    جمله ای که هر سال این موقع ها دانش آموزان

    به همدیگه میگن بعد وقتی فرداش میری میبینی همشونم اومدن !

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    مثل ماهی پر ویتامین مثل سبزه پر از کلروفیل

    مثل سمنو پر از قند مثل سنبل پر از رنگ

    مثل سیب پر از خاصیت و م

    ثل سکه پر از قیمت هستم !

    اینا خصوصیات شخصی بنده بود ، فرستادم تا در جریان باشید …

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    شیشه عطر بهار ، لب دیوار شکست و همه جا پر شد از بوی خدا ،

    همه جا آیت اوست ! نوروزتان مبارک

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    ما پارسال عید نرفتیم امریکا …

    امسالم نمیریم ایتالیا کلا ما اینجوری هستیم

    هر سال تصمیم میگیریم یکی از کشورای خارجو نریم

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    اون زمانی که باباها متوجه بشن شلوار جین ۲۰ تومن نیست اون روز، روز پیوند عاطفه هاست .

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    فرارسیدن نوروز این میراث با ارزش ایرانیها را بعدا تبریک میگم الان زوده

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    آقا تا دید و بازدیدهای نوروزی شروع نشده تکلیف

    ماچ ها رو روشن کنید ، بالاخره باید سه بار ببوسیم یا دوبار ؟

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    مبارکتر شب و خرمترین روز

    به استقبالم آمد بخت پیروز دهلزن گو دو نوبت زن بشارت

    که دوشم قدر بود امروز نوروز . . .

    نوروز ۱۳۹۵ مبارک

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    این روزها اگه تو خونه باهاتون مهربون شدن به سرعت خونه رو ترک کنید !

    قضیه خونه تکونی جدیه !!

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    لحظه ای که سال تحویل میشه …

    تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند میزنی …

    کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه

    تا لبخند همیشه مهمون لبای سرخت بمونه…

    سال نو مبارک گلم

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت رو ازم خواستن منم بهشون دادم
    یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت
    سال ۹۵ میان سراغت !

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    تحویل نمیگیرم ، سالی را که بدون حضور تو تحویل شود . . .
    عزیزم نوروزت مبارک

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    یـــا مـــحــول الــحــول و الاحـــوال
    حـــالـــمـــونـــو بـــیــشـــــتــر نـــگــیــر بـــیـخــیـال احــــسـن الــحـال !!

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند
    نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست
    پس نوروز بر تو فرخنده باد . . .

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    سلام میشه ازت خواهش کنم سال تحویل بیای خونمون ؟
    آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم !

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد .
    لطفا اصرار نفرمایید!
    عید شما مبارک

    ✦✦✦✦

    اس ام اس سرکاری عید نوروز

    ✦✦✦✦

    چهار دعای برتر لحظه تحویل سال

    اول دعا برای ظهور آن بی مثال

    دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال

    سوم رسیدن ما به قله های کمال

    چهارم تمام جیب ها پر از پول ، اما حلال . . .

    .

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    .

    روز اول سال آدم به آدم میرسه ، اما اس ام اس به آدم نمیرسه !

    ✦✦✦✦

    اس ام اس سرکاری عید نوروز

    ✦✦✦✦

    عید است ولی بدون او غم داریم

    عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

    ای کاش که این عید ظهورش برسد

    اینگونه هزار عید با هم داریم

    اللهم عجل لولیک الفرج

    سال نو مبارک

    ✦✦✦✦

    اس ام اس عید نوروز

    ✦✦✦✦

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵

    .

    امیدوارم عید با بوسه هایش

    بهار با گلهایش و سال نو با امیدهایش بر تو ای عزیزترین مبارک باشد . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    نوروز ، جاودانه ترین جشن روزگار

    نوروز مبارک

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    برآمد باد صبح و بوی نوروز

    به کام دوستان و بخت پیروز

    مبارک بادت این سال وهمه سال

    مبارک بادت این روز و همه روز

    نوروزتان پیروز

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها

    ای تدبیر کننده روز و شب

    ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر

    حال مارا به بهترین حال دگرگون کن

    سال نو مبارک

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵

    .

    دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم

    ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم!

    سال نو مبارک

    .

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    لحظه ای که سال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی

    کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه

    سال نو مبارک

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    سال ۹۴ با تمام ادعاهاش رفیق نیمه راه از آب در اومد امیدوارم

    سال ۹۵ مثل اجدادش نارفیق نباشه و با ظهور آقا رفاقت خودش رو ابدی کنه . . .

    به امید ظهور آقا ، سال نو مبارک

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند

    و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند

    و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند

    عید نوروز مبارک

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵

    آمد بهار و گل رخ من در سفر هنوز / خندید و ابر چشم من از گریه تر هنوز

    آمد درخت گل به بر امّا چه فایده؟ / کان سرو گلعزار نیامد به بر هنوز

    اللهم عجّل لولیک الفرج

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم

    قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . .

    نوروز ۱۳۹۵ بر شما مبارک

    .

    جدیدترین اس ام اس های تبریک عید نوروز ۹۵

    .

    چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی !؟

    یک سال از عمرت گذشت، ولی باز تو همونی که بودی !

    فرشته دوست داشتنی بهار مبارک !

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    ساقیا آمدن عید مبارک بادت

    امسال که آمدی به خانه ما ، عیدی نرود از یادت !

    سال نو و نوروز باستانی مبارک

    .

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵

    .

    ضمن تبریک سال جدید باید خدمت شما عرض کنم که

    بنده امسال قصد ازدواج ندارم ، لطفا سبزه ها را

    به نیت یکی دیگه گره بزنید !

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    دی شد و بهمن گذشت فصل بهاران رسید

    جلوهء گلشن به باغ همچو نگاران رسیـد

    بهار ۹۵ مبارک

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند

    نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست

    پس نوروز بر تو فرخنده باد . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    سلام میشه ازت خواهش کنم سال تحویل بیای خونمون ؟

    آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم !

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد .

    لطفا اصرار نفرمایید!

    عید شما مبارک

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵

    .

    اگه جای عمو نوروز بودی چی واسم کادو میآوردی !؟

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز، امروزتان دیروز

    دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!

    ✦✦✦✦

    اس ام اس خنده دار نوروز

    ✦✦✦✦

    چند روز دیگه بهار میاد و همه‌ چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو

    روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به

    همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    جشن فـــرخنده فـــرودیـن است

    روز بازار گـــل و نسرین است . . .

    نوروز فرخنده باد . . .

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵

    فروردین است و روز فـرودین

    شادی و طرب را کنـد تلقیـن

    ای دو لب تو چو مـی مرا ده

    کان باشـد رسم روز فـــرودیـن

    با آرزوی بهترین بهار برای شما

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    عید نوروز را به گلهای یاس بهشت آرزوهایم ،پدر و مادر عزیزم

    که عطرشان پایدار و مهرشان ستودنی است

    تبریک می گویم، سال نو مبارک

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    گلها همه با اذن تو برخواسته اند

    از بهر ظهور تو خود آراسته اند

    مردم همه در لحظه تحویل ، بی شک

    اول فرج تو را از خدا خواسته اند . . .

    نوروز ۹۵ مبارک ، به امید ظهور صاحب الزمان

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    بـیامد شاهد شیرین نوروز

    بنازم سفره ای هفت سین نوروز

    زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل

    بریزد اشـک مشک آگین نوروز . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    امیدوارم تو سال جدید موتور آرزو هات پنچر نشه !

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    بـهاران فیض دیگر دارد امسال

    هوایش مشک و عنبردارد امسال

    عـــــروس قله ای پا میر و بابا

    بدامن لعل و گوهر دارد امسال . . .

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵

    خودت گفتی وعده در بهار است

    بهار آمد دلم در انتظار است

    بهار هر کسی عید است و نوروز

    بهار عاشقان دیدار یار است . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    چهار دعای برتر لحظه تحویل سال

    اول دعا برای ظهور آن بی مثال

    دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال

    سوم رسیدن ما به قله های کمال

    چهارم تمام جیب ها پر از پول ، اما حلال . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    عید حقیقی را کسانی درک میکنند که با یک چشم بر گذشته بگریند

    و با چشم دیگر به آینده لبخند بزنند . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان سال

    از گذشته خود افسوس نخورند . . .

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    آنان که هر روز تدارک اردوی آسمانی میبینند ، پر شکوهترین اوقات فراغت را دارند

    پرشکوه ترین تعطیلات نصیبتان باد . . .

    .

    جدیدترین اس ام اس های تبریک عید نوروز ۹۵

    .

    سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، و سرور

    که بهترین هفت سین زندگی است را برای شما دوست عزیز آرزومندم . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را

    نوروز ۹۵ بر شما مبارک . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    خواستم برات سبزه عید بفرستم گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش !!!

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵

    بهار بهترین بهانه برای زیستن

    آغاز بهترین بهانه و آغاز بهار بر شما مبارک . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    میدونم اگه بگم سال نو مبارک حالت از شنیدن این جمله کلیشه ای بهم میخوره

    پس سال نو مبارک !!!

    جدیدترین اس ام اس های تبریک عید نوروز ۹۵

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    سلام ، نزدیک عیده ، توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی با معرفت !

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    عاقبت زمستون رفت و رو سیاهیش برای ما موند !

    امضاء حاجی فیروز !!!

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم

    هر روزتان نوروز . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    تو عید میوه ها گرون میشه ، قدر خودتو بدون گلابی !!!

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵

    .

    باز کن پنجره را ، که بهاران آمد

    که شکفته گل سرخ ، به گلستان آمد

    سال نو مبارک . . .

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    بهار با گلهایش ، و سال نو با امید هایش

    این عید با امیدهایش بر تو ای عزیز ترینم مبارک . . .

    .

    جدیدترین اس ام اس های تبریک عید نوروز ۹۵

    .

    یادت باشه : تعطیلات بزودی تموم میشه وبعدش سرکار رفتنه که انتظار تورو میکشه !

    بازم ۱سال کار و خستگی!

    (ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش

    به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا

    به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما

    امین

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    نوروز باستانی نوید دهنده بهار زندگانی یادآور شکوه ایران

    و یگانه یادگار جمشید را به شما تبریک میگویم . . .

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵

    .

    امید که سال جدید برایمان کرداری نیک گفتاری نیک پنداری نیک به ارمغان آورد

    ✦✦✦✦

    ✦✦✦✦

    ای صبح فرح افزا نوروز مبارک باد

    ای نکهت شادی زا نوروز مبارک باد

    ای خوب و ای یکتا، نوروز مبارک باد

    ای شوق و سرور ما نوروز مبارک باد . . .

    جدیدترین اس ام اس و تکست های خنده دار عید نوروز

    مطالب مرتبط :

    اس ام اس های جالب تبریک پیشاپیش عید نوروز

    جدیدترین اس ام اس و دوبیتی های مخصوص تبریک عید نوروز

    اس ام اس تبریک سال نو و عید نوروز

    اس ام اس خنده دار و سرکاری عید نوروز

    اس ام اس های تبریک عید نوروز

عکس پسر بچه 2 ساله بابلی در روزنامه بریتانیایی “دیلی میل”

Modir بازدید : 1224 شنبه 14 فروردین 1395 : 21:51 نظرات (0)

عکس پسر بچه 2 ساله بابلی در روزنامه بریتانیایی "دیلی میل"

  • عکس پسر بچه 2 ساله بابلی در روزنامه بریتانیایی "دیلی میل"

    عکس پسر بچه 2 ساله بابلی در روزنامه بریتانیایی “دیلی میل”

    عکس پسر بچه 2 ساله بابلی در روزنامه بریتانیایی “دیلی میل” روزنامه بریتانیایی “دیلی میل” با انتشار گزارشی یکی از استعدادهای آینده ژیمناستیک ایران را معرفی کرده است: آرات حسینی. این پسربچه دو ساله قادر به انجام حرکات پیچیده ژیمناستیک است.

    این روزنامه بریتانیایی در ادامه می نویسد:”او زمانی شروع به یادگیری حرکات ژیمناستیک کرد که تنها نه ماه سن داشت. این کودک در حال حاضر بیش از 18 هزار نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد. پدر او امیدوار است که پسرش روزی به ستاره ای دست نیافتنی در عرصه ورزش تبدیل شود.”

     دیلی میل در ادامه اشاره می کند که پشتک زدن ، حفظ تعادل در حین انجام حرکات سخت ژیمناستیک از جمله کارهای جالب و عجیب این کودک 2 ساله ایرانی هستند. دیلی میل از اقدامات او به عنوان ایجاد کننده طوفان در شبکه های اجتماعی یاد کرده است و افزوده که همگان از میزان بالای انعطاف پذیری این کودک شگفت زده شده اند.

    آرات به همراه محمد و فاطمه پدر و مادرش در بابل در استان مازندران زندگی می کند. پدرش گفته که او روزانه 20 تا 30 دقیقه تمرین می کند و هیچ آموزش حرفه ای ندیده است.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 1,728
  • بازدید سال : 13,334
  • بازدید کلی : 76,047
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین